Wednesday, December 21, 2005

denge: yolculuk baslangici

21 aralik...upuzun bir gece:) ve benim yolcugulum basliyor! Bugun keyfili bir gundu: biraz gozyasi - biraz kendini bulma:)
konferanstan cikip eve donerken...bindigim aracta calan sarki...."ne bir ses, ne de haber gelmiyor artık senden....öylece kalakaldım da deli hasretinle ben..." bir sarki tum sozlerini bildigim, kendi kendime soyleyebildigim ama bir turlu kimin oldugunu bulamadigim...hemen Guler'i aradim: var bende o gonderirim dedi...eve girdim ve sezen aksu 1988...el gibi galiba son noktaydi bu sarkiyi hatirlamak soylemek ve tekrar dinlemek!
Merak ettigim, hersey ragmen, neyi yanlis yaptigim: cok sevmek? asik olmak? tamamen acik durmak? Benim takildigim kisim bu aylardir, sevgi-sevgisizlik-gelmesi gitmesi-ne oldugu ne olmadigindan cok... neden bu kadar zor acik olamamak? Acikligi gectim durust duramamak.. Ama kisa surede ardi ardina gelen buna benzer olaylar toparlanmami hatirlatti bana ve yolculugum basladi:) hala bazi yaramazliklar yapiyorum ama..
yilbasi partileri? yilbasi gunu olmayanlardan soz ediyorum...Yilbasi icin ozel tarifler?:) ve hediyeler....Neler var listenizde?

2 comments:

zeynep said...

yaramaz yaramaz :P olsun hayat bu honey, ben seni cok seviom :) pazartesi biraz recipe deneyip icelim eglenelim :) muck!

lizzle said...

recipes...mmmmmmmmmmmm....sangria da var listede:) ben de seni cok seviom cnm kuzin:)