Wednesday, February 22, 2006

ışıkla yıkanan düşleri gerçekleştirmek

ağladım, üzüldüm, kırıldım.
Yine mi dedim.
Ama inanmaktan vazgeçmeye inanmıyorumki ben.
Tüm bunlar duygusallığını riskli alanlara taşımakmış.
-Peki!
Sabah elma sihri ile başladı. Hayal ettiğime çok yakın elma ve uzun saçlı kız içeren ilüstrasyon buldum ve kahve/çay taşıdığım yol kupamı kapladım. Zaman gazetesi almak istedim ama bitmişti:( Sonra okula geldim. Büyülü derse: mantık programlama dersinde Aladdin ve sihirli lambası'nın karşınıza çıkma olasılığı nedir? Ben peri tozu istiyorum derken çıktı. Sonra öğrendimki 7 kredilik ders daha alabiliyorum. Ve güneş parlıyor.
Kuzin festivale gidiyor:) İyi yolculuklar!!!!!
Belirsiz bir gölgenin cama vurması gibiyken camı yağmur damlaları kapladı.

3 comments:

Sinan said...

a!

gkhn said...

-kirmizi brownieee?
-visneli olan mi?
-hayir, kirmizi olan.
kirmizi brownie aliskanligimi sen soktun hayatima. ve cubuk krakerler. bi de unutmadan SU. Su hayattir. Senle ders almak, seninle olmak o kadar guzelki. Hosgeldin melek, yeni yaratacagin aliskanliklara:)

lizzle said...

a!
umarim daha iyisin artik!!!