Sunday, March 12, 2006

rakiya devam:)


gecenin en siyahinda/ umudun bittigi yerdeyim/ gecenin en siyahinda/ umudun bittigi yerdeyim/ koseyi donsem olum/ duz gitsem hayat/ golgeler icindeyim/ koseyi donsem olum/ duz gitsem hayat/ golgeler icindeyim/ sen imkansizsin/ sensizlik imkansiz/ ask imkansiz/ sen imkansizsin/ sensizlik imkansiz/ ask imkansiz/ cemberin en disinda/ en cikmaz sokaktayim /cemberin en disinda/ en cikmaz sokaktayim/ ciglik atsam sessiz/ sussam yine caresiz /golgeler icindeyim/ ciglik atsam sessiz/ sussam yine caresiz/ golgeler icindeyim/ sen imkansizsin/ sensizlik imkansiz /ask imkansiz/ sen imkansizsin/ sensizlik imkansiz/ ask imkansiz...

9 comments:

dilayra said...

Geçen hafta sonu, tam da rakı-meze sofrasında kim bilir kaç defa dinledik bu şarkıyı.. 5..? 10..?

lizzle said...

ben diziyi pek izlemedim ama sarki cok buyuleyici:) yani alip goturuyor bir yerlere:)
her tarafta cok fazla caliniyor olmasindan rahatsiz olanlar da var...

Mr_Turkish_Delight said...

ben hic duymadim, Türkiye de olmamamdan dolayi olabilir mi acaba :-)

Söyliyimde bari burda da metrolarda falan calsinlar :-)

lizzle said...

limewire'da aratinca cikiyor:)
daha cok bilgi icin http://84.44.114.44/show.asp?t=hirsiz%20polis/%238869435
ya da 'cem yildiz'i aratmak:)
burdaki metroda bugun garip bir reklam muzigi caliodu kapilar acilinca, ama neydi hatirlamiyorum, uykum vardi o sirada:)

zeynep said...

cok arabesksin lizzle'im , cok :)
heheheheh :)

Mr_Turkish_Delight said...

@zeynep
diyene bak diyene.

zeynep said...

turkishim delightim, lutfen sirlarimi aciga cikarma :) onlari bi tek seninle paylastim . kihkih :)

Mr_Turkish_Delight said...

peki. :-)

zeynep said...

aferin, itaat etmek iyidir , ehemmm :)