Sunday, May 28, 2006

Istanbul Modern: Francois-Marie Bainer

"Fotoğrafçı kimdir? İpi olmayan bir ip cambazı, orkestrası olmayan bir orkestra şefi, duygulu ve yürekli olan az ya da çok dikkafalı gerçekçi bir hayalcidir, işaret parmağının hafif bir eylemi, evreni durdurmaya yeter. Fotoğrafçı evreni kıpırdayamaz hale getirir, birden bire durduruverir, ortaya serer. Onu sağlamlaştırır. Sanat yapıtı bu noktada başlar: bittiği anda. Çekilen, basılan, seçilen fotoğraf, artık satılmıştır diyebilirim."
F.M.R
Bu fotograf sanatcisini kesfetmek icin http://www.fmbanier.com/
sergi detaylari icin: http://tinyurl.com/qwo93 ( Simon Kuper'e tesekkurler)

6 comments:

sinan said...

“Fotograf demek, iktidar demektir. Tarih'i yazmanin iktidari kadar gucludur. Durust insan icin tehlike buyuktur. Ve burada hicbir zaman kullanmamayi tercih edecegim biz sozcuk dile gelir: sorumluluk. Bu kez, taniklik bir yargidir. Aci agirdir: zamana meydan okur, bize ve cocuklarimizin cocuklarina dokundugu icin, drami oynayanlarin oldukca otesine gecer.” F.M.R

way canina diyorum.
sana da tesekkur ediyorum.
buradan gidiyorum. :)

Mutfakta Zen said...

öyle deme..
neden ragbet görmüyormussun?
bene de kehanetini ben dinleyeyim.
söz!
tesekkürler linklerine ekledigin için.
burhaniye'den selamlar!
tijen

simon kuper said...

İstanbul modern linki uzun olduğundan sağ kolonla çarpışmış. İstersen onun yerine şunu kullanabilirsin:
http://tinyurl.com/qwo93
(kısalttım).

lizzle said...

sinan'a
guzelce tatil yap ve gel. Kesfetmek cok eglenceli:)
tijen'e
blogunu cok ama cok ozledim, okumak icin kalabaligimin sakinlesmesini bekliyorum.agbet gormeyen'e gelince, uzun hikaye anlatirim:)istanbul'dan sevgiler:)
Simon Kuper'e
cok tesekkurler, degistirecegim. Bloguna hayran oldum, buyuleyici.Biraz daha dolasayim:)
ps:hepinize daha farkli cevaplar yazmistim ama kayboldular.

simon kuper said...

Çok teşekkür ederim, bu aldığım en güzel yorum. Bunlardan öncesi de vardı aslında, onun linkini de ekleyeyim en iyisi, ilk yazılardan birine. Bir de bıraktığın yoruma cevap verdim, kesin görmen gerek:)

lavender said...

heeeeyyy nmuhteşem bi sergiydiii!!