Tuesday, May 16, 2006

zeynep'e


her bir gidişim güneşin batışı/çiçekler böceklerdir/hep arkadaşı/sarılırsam eğer kalbi duracak/bir gün gidersem/bilmez napıcakoo bilmez napıcak/oo bilemz napıcako beni prenses peri sanıyoo/ne hata yapsam geri sarıyoo/ mitolojiden biri sanıyo/ bendeki de saç o taç görüyohollywood kızları/hepsi hikaye/benim gibi var mı? / gösterin bi tane/hiç bir şey yapmasam da / tarih beni yazar/takılıp düşersem/olucak o da nazaroo olucak o da nazar/ ooo olucak o da nazaraşkın gözü kördür / o'ysa sakat/ kalbini hep kırarım/kalbi sakatat/ bende karizma yerle bir/ fakat be herşey değilim oğlumcontact kuramadık hatamı takmadı/ kırıldı kaçmadı/ kraliçe ben değilim anlamadı/başına taç etti/ kırmızı halıları hak etmiyorum/ bu taci geri almükemmel değilim/ ne de bir çiçek /ben incinmem/korkma hepsi bitecek/ nazar boncuklarını al bir ölücem / afrodit ben değilim/ ben en iyisi değilim/ bunu hazmet!sihirli bir güzelliğim yok beni' / peri sanıyo/ hangi hatayı yapsam silip yine / geri sarıyo / kalbini kırsam da beni kusursuz / biri sanıyo / bendeki de saç o taç görüyoesprilerim komik / ne doğru dediklerim/ bu şarkıyı yazdım ya/ dahi miyim neyim?

bana bu kadar iyi geldiginiz icin tesekkur ederim efenim...:)

2 comments:

zeynep said...

seni ben yerimmmmmmm
seni cok seviyorum ben ya..

lizzle said...

ben de seni cok seviyorum:)
<3