Monday, June 12, 2006

Rodin Istanbul'da, ben yaz okulunda...

ayri ayri yazicaktim ama bir hamleyle birlestirmeye karar verdim:) Aslinda kahveye de ihtiyacim var, bu arada Bursa'da ictigim o muhtesem findikli kahveden istiyorum/sayikliyorum. Kahvenin detaylarini istek gelirse veririm:P Simdi asil soru her yerde bulunmasi muhtemel bir klasik muzik cdsi aranmaktadir, klasik muzik sever bir kisiye hediye olarak, oneriler? Baska neler oldu neler bitti hesaplarina donersek: bugun yaz okulu kayitlarim vardi, 3 ders, 3u de birbirinden korkunc! Cok calismak lazim cok. Bir tane bunaltici ceviri isim de var, bunaltici deme sebebim konunun cok sacma ve surekli ayni cumleleri tekrar eden bir metinden olusmasidir.
-bu arada surekli Nil dinleyip, Nil soyluyorum!!!-
simdi yapilmasi gerekenler listemiz: (:P)
+kirmizi ruj al!-kizsal terapi- bu arada Turkce hocam bana BB verdi, sirf bilimsel arastirmaya onem vermedim diye:( ama kompozisyonlarim tam nottu. Aglicagim:P
+ Marmara Ogrenci Trienali, hepsi icin vaktiniz yoksa Uskudar Toptasi'ndaki Valide-i Atik Kulliyesi'ne en azindan ugrayin:) Kesfedilecek detaylar cok, ogrenci islerinin yaninda da. Diger mekanlar: Marmara Guzel Sanatlarin sergi salonlari, Cadde Bostan Kultur Merkezi ve Capitol Alisveris merkezi. Bienal'de oldugu gibi her sergi alani yuruyus mesafesinde mi bilmiyorum. Ama ogrenci isleri:)
+Rodin sergisi, Camille Claudel'i de isin icine katarsaniz huzunlu bir ask hikayesi..
+Babylon Husnu Senlendirici
baska neler var? bilmemki araya cay demleme fasli girince dikkatim dagildi bir anda. Aklima gelince yazmaya devam ederim!

2 comments:

su said...

ben dondum sonunda istanbula, cekimler biraz uzamisti tatlim yaw, ucakta surekli bunu dinledim, su interneti tam ayarliyim da sana koskocaman emailler atiyim.:) Gezicem tum sergileri:) Yuruyen satoya gidelim mi? daha cok yaz:)
bana sorsan tipsizdim
yeteneksizdim
ne kadınlık bilirdim
tam beceriksizdim
sizin bana olan aşkınız
şaka mı yaptınız?
beni mestettiniz
hep methettiniz
çok sevdiniz
pişman mısınız?
denediniz
dost mu düşman mısınız?

farklı mıydım değildim
bir de kibirliydim
değişicem der değişmezdim
hep aynı bendim
nasıl bana bakıp şaştınız?
şaka mı yaptınız?
beni mi kastettiniz?
hep yücelttiniz

lizzle said...

:) iyiki dondun fistik!