Sunday, June 25, 2006



ruhani paragraflar sonrasi, ruhun gidalarina gecelim:
A home ath the end of the world diye bir film, izleyin ve keyfini cikarin:) Ordan farkina vardigim bir sanatci Laura Nyro, sesini cok sevdim, deneyselligini de! Sonra Leonard Cohen'in Suzanne'i ni defalarca dinlemek, ne ariyorum ben de bilmiyorum. Sabah komik bir uzay kampi filmi!Laurie Anderson'dan Nescafe reklam sarkisi:) The Divine Comedy'den Smiths cover'i:)
Yarin yine quizlerle dolu bir hafta basliyor, bu arada muhendis/sanatci bir arkadasimin yaz okulunda aldigi dersin sirin odevi: Bir sarki, bestenin iki farkli versiyonunu bir cdye kaydedip teslim etmek. Siz hangi sarkiyi hangi sanatcilardan secerdiniz? Bunu sorupta aldigim cevaplari yarin soylesem, belki aynilari cikar:)
+odami toplamaliyim+
bu kareler asmalimescitten:)

5 comments:

simon k. said...

one more cup of coffee.
İlki tabi Bob Dylan, ikincisi Savoy Truffle. Şurada.

zeynep said...

U2 One :)
ehuehuehuehue
quizlerinde basarilar canımcım
cumaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

krimsonite said...
This comment has been removed by a blog administrator.
krimsonite said...
This comment has been removed by a blog administrator.
lizzle said...

Vefa: cd isterim ama cekmesi zor oluo:( ama guzel bir liste!
Zeynep:U2 One'i kimler cover yaptiki?
Simon: sarkiyi cok severim ama pcdeki ses sorunundan dolayi dinleyemedim. Sanki Sertab Erener de soylemisti bir ara.