Tuesday, July 18, 2006

ben bir ...

ben bir bülbül olsam
ötsem bahçelerde
her türkümde yaksam adını üzerine
her sabah $akırım gülüm
gülüm ninna ni na nay...
ben bir martı olsam uçsam denizlere
rüzgarlara açsam giderim sehere
her kanadımı çarpı$ta,
gülüm ninna ne na nay

bu sözler ekşisözlükten elde edilmiştir. Türkünün ismi "cecom".
Sevgili kuzin beni Baba Zula konserine götürdüğünde bu şarkıda o kadar yoğun hissetmiştimki...Şarkıya kavuşmak dün gece İstanbul Hatırası'nı izlerken olucakmış.
Hissettiklerim ve düşündüklerim bir süre daha bende kalsın ama kesinlikle bir sihirdi.

6 comments:

krimsonite said...
This comment has been removed by a blog administrator.
simon templar said...

geçen pazar sabahı, gerçi sabah sayılmaz, yeni ayılıyorduk, daha çok öğleden sonra, zaten aslında geçen pazar da değil, ondan önceki pazar, evinde kaldığım arkadaşım önce cümbüş, sonra gitar, sonra sazla denedi bu şarkıyı. sonra filmin cd'sini çalmaya karar verdik.

zeynep said...

annnaaaa kimin fotografini koymus bakkk :)
albumu var bilio musun solo..selim sesler ile birlikte...penceresi cama karsı...
dım dım dım

blacklebron said...

ne güsel sözler ..
ne güzel şarkı ..
çoq hoş çoqqq ..
takipteyim !

lizzle said...

krimsonite: efenim cevabınız emailinizdeydi zaten<3
simon templar: filmin cdsi, İstanbul'a gün doğarken denizin ortalarında söylemeleri...o kadar güzelki
zeynep:cdyi istiyorum:) Ve tekrar teşekkürler muhteşem BabaZula konseri için.
23.ℓєвяση::) teşekkürler:) ben de göz gezdirmeliyim:)

delipeygamber said...

selim abimizle yapılan her çalışma harikuladenin fevkinde bir eser olur zaten... gırnatacıların şahıdır, şahanıdır.. BrennaMacCrimmon ablamız kanadalı olmasına rağmen o eski türk-i eserlerimizi o kadife sesiyle söyleyerek kalbimizde taht kurmuş bi insandır..