Thursday, August 24, 2006

haydi boyanı seç:)



+ boyalar, kağıtlar, makaslar.. kısaca herşey çıksın ortaya portfolyo günleri başlıyor:)
+ köpek alıcaz:)
+ bu aralar yazamıyorum, koordinasyon sorunum var:) Aklıma geldiği an yazmalıyım sanki, hep yaptığım gibi ama denk gelemiyorki.
+ yarın annemin bana aldığı kızılcıklarla birşeyler yapmalıyım ama ne?
+ kamkat likörü tatlı ama biraz kuvvetli olmuş. Kalan mevyelerden ne yapsam? meyveli ekmek?
+ tv canavarı oldum: arap geceleri, katil doğanlar, Brasil... ve daha bir çok film, dizi, program:)
+ almanca?
+ öneriler? daha çok blog canavarlığı, devartkoliklik, sub rosa'ları tekrar okuma:)
ve belki biraz daha çok yazmak:)

7 comments:

lavender said...

hey ne portfolyosu olucak oo???
köpek ne cinsi?
en sevdiğin film ne?
sub rosa neee?
ne çok soru sordum ;p

lizzle said...

:)
portfolyo aslında ortaya karışık gibi olucak:) herşey olcak sanki, aslında fotoğraf ağırlıklı olmalı benimki ama bakalım:)
köpeklerden biri setter yavrusu diğer 9 yavruysa pointer kırmasıymış, setter'a bakmaya karar verdik. Alınca fotoğraflarını koyarım ve isim üzerine çalışmalar başlar:)
en sevdiğim film sanki şu an için yok..
sub rosa Ece Esmer'in yazılarından biri, http://www.deepnot.com/index.php?archive=underground burdan ulaşılır:)
iyi geldi bu sorular:)

sim said...

lizzle'cık, ikili bir uğraşın var galiba. ama belki de ikisini bir potada eritmek gibi bir nihai hedefin vardır; uzayda plastik sanatlar gibi:)

lizzle said...

uzay kısmından giderek uzaklaşıyorum sanki...
:)

sim said...

yolda alıp durduğum gazetelerden biriydi, finan.times, herald tribune filan herhalde. köşe yazarı adam bir tür güzin abla'lık yapıyordu. biri "şöyle bir kariyerim var, mba yaptım, birkaç yıllık tecrübem var. ama bunları bırakıp sinemacı olsam mı diye düşünüyorum" diye soruyordu. yazar da "bence önemli olan hangisini daha çok istediğiniz değil, neyde çoğunluğa göre daha iyi olduğunuz" diyordu. bir açıdan doğru sanki. iyi olduğu işten zevk de alır insan bakışıyla. iki alana karşı duyulan istek çok farklı olmadıkça tabi.

lizzle said...

düşünüyorum iyi olduğum ama zevk almadığım bir iş var mı diye..
benim durumumda sorun istek değil sadece..

deryik said...

merhaba lizzle,
kızılcıkla ne yapsam demişsin de... benim birkaç gündür aklımda kızılcık marmeladı vardı, sonbahar öncesi lezzeti. Yapamam ama yerim afiyetle :) geç bi yorum; ama hani belki bi ihtimal :)