Friday, September 01, 2006

Alice Prin


çılgın bir kadın. özgür. 1901 doğumlu. 14 yaşında heykeltraşlara poz veriyor. 1929'da anılarını yayınlıyor. Sevgilileri:Chaim Soutine, Tsuguharu Foujita, Francis Picabia, Jean Cocteau, Alexander Calder, Per Krohg, Hermine David, Pablo Gargallo, Mayo,Tono Salazar ve Man Ray. daha niceleri.
Ben buraya nerden geldim: amacım Ingres üzerine birşeyler yazmaktı, birden Man Ray'in çalışması violon d'Ingres'e takıldım ve Kiki...
okumak için: http://tinyurl.com/q3fjs ( Sevgili editörümün düzeltmesiyle)

4 comments:

zeynep said...

bence cirkin bi teyzemizmis..ama allah rahmet eylesin tabi. bi dahaki gorusmeye sen de agzinda gulle gel lutfen lizzy! wagamamada sansasyon yaratacazzzz

lizzle said...

:)nefertiti kıvamında işte. Çok özgür bir teyzeymiş ama.tamam kuzin, ağzımda gülle.:)

simon said...

veya http://tinyurl.com/q3fjs
e, aldığım parayı hakedeyim dedim.

yine jesus christ'a rastladım şimdi televizyonda. bu vesileyle söyleyeyim, bu yazın tek tük güzel şeylerinden biri seni tanımaktı:)

lizzle said...

kesinlikle seni tanımak en güzel şeylerden biriydi Simon:) Jesus Christ yeni bir anlam kazandı:) Daha neler neler var:)hemen linki değiştirmeliyim sevgili editörüm:)