Thursday, September 14, 2006

...


Bir festivalden kare. Sizce hangi şarkıyı söylüyor?
Kayıt işlemleri oldu, bitti. Sadece bir dersi 8 kişi almış, umarım açılır. Hala tasarım haftasına gidemedim:(
Yepyeni sergiler de var. Akbil işlerini halletmeli. Sergiler için yazı da yazmayı düşünüyorum.-küçük muzur planların temelleri-
Güzel bir dönem olabilir.Anais Nin okumaya yavru köpek bakımı kitabı da eklendi.:)
Atkı örme işlemi son sürat devam ediyor.:)
Boğazım acıyor. Toza alerjim var ama sanki vücudum vodkanın tüylerine de aynı tepkiyi veriyor:(Boğazım tıkanıyor. Umarım havadandır.

3 comments:

lavender said...

siz bir uzay mühendisi olarak bişey masterı mı yapıyorsunuz kuzum?
ben de gidemedim daha design week'e.
yrn giderim belki. kim biliiiir kim biliiir:p
atkı ne renk efem?
ayrıca hangi şarkı oooo.?

lizzle said...

yok yok daha lisans eğitimde sürünüyorum..
design week'e ben de uğramadım
atkı sütlü kahve tonlarında
şarkıysaaa lasciatemi cantare con la chitarra in mano
lasciatemi cantare una canzone piano piano
lasciatemi cantare, perchè ne sono fiero
sono un italiano, un italiano vero.
:)

simon le bon said...

Buongiorno Italia, buongiorno Maria
Con gli occhi pieni di malinconia
Buongiorno Dio
Lo sai che ci sono anch'io