Thursday, September 21, 2006

okul:ilk hafta raporu


Dersler düşündüğümden de güzelmiş. Çok çalışmam gerekecek! İlk haftadan ödevlere ve araştırmalara boğuldum zaten. Hatta erken verdiğim ödevimi yanlış yapıp vermişim, ama geri alıp düzeltme şansım oldu:)
Aerodinamik dersinde jumbo jetlerden söz ederken söyledi hoca bu çizgifilmi. Ben hatırlamıyorum, hatırlayan var mı?
Bugünse tasarımın temeli mukavemet ve roket tahrik -rocket propulsion- vardı.
Okula alışamadım ama dersler ilgimi çekiyor. Sadece ikisindeki sınıf biraz problemli gibi...herşey zamanla...yarın ve haftasonu kitapları ve odamı toplayıp, kalanları-gidenleri ayırmalıyım:)
başka...siz de neler var neler yok:)

4 comments:

Lavender said...

biz daha başlamadık derslere, okul gidip dönme halindeyiz efendim..
ikisindeki sınıf ne demek anlamadm?

bi de bi de..
kitaplar fazla mı şimdi sana ben anlamadım, o kitaplar takdir-e şayan kitaplar.. (L)

uzay said...

benim okulum daha acılmadı bileeee...hatırlıyorum o cizgi filmi..pek sefmezdim ama:)

lizzle said...

lavender: kitaplar senin daha çok işine yarar:)aldığım derslerden iki tanesinin sınıf birazcık huzursuz:(
uzay:senin okulun ne zaman açılıoo?
kısa ve anlamsız bi çizgi filmmiş sanki..

krimsonite said...
This comment has been removed by a blog administrator.