Friday, September 01, 2006

vodka


Öncelikle köpeğin ismi vodka oldu. (ama göbek adı kuzu)
Ders seçme, okul açılma dönemi. Bu dönemki olası derslerim: iletişim sistemleri 1, robotiğe giriş, modern fizik, başka bir fizik dersi, aerodinamik, mukavemet, rocket propulsion.. ama program yine değişebilir.
Başka bir dil öğrenme planım var ama hangisi bilmiyorum.
Eylül geldi artık, herkes dönüyor, eğlenceli kahvaltılar ayı: evde kuzene kahvaltı hazırlamak(şekildeki), kantinde sıcak çikolata kahvaltısı...haftasonları uzun kahvaltı..
Fındıklı kahve aldım:) Asıl başka bir tane istiyordum ama onu buraya getirtmenin yolunu bulamadım:(
aaa susan miller okumalıyım, uzun süredir bakmamıştım.

4 comments:

simon le bon said...

neli kahve? ben getireyim (cidden).
-İtalyanca İtalyanca-

lizzle said...

italyanca öğrenmiştim bir dönem boyunca, muhteşem bir dil:)
fındıklı:) gösteririm linkini, umarım yine bulabilirim:) ben de sana bu seneki likörlerden veririm:)

lavender said...

heeey o kahveler çok kimyasal eer düşündüüm kahveyse böle açık kahverengi saman rengi yazıları war minik bir kavanoz değil mi?
bütün sene içtim onlardan fakat artık içmiyorum bütün ev kokuyo tamam süper ama demek ki fazla kimyasal!

lizzle said...

küçük kavanozların kimyasal olduğunu biliyordum da senin dediğin o kadar olduğunu bilmiyordum:( daha çok sevgilim onları seviyor ama artık içemicek:D bu benim aldığım filtre kahve, sözde fındıkla kavrulmuş ama çok beğenmedim. Diğerinin markasını hatırlasam, o muhteşemdi:)
çok teşekkürler bu arada:)