Monday, October 02, 2006

azimuth/azimut açısı hesabı

ödevlerim yarım yamalak kalmıştı bu sabah...sonra derse gittim, 10 da başlıcağını öğrenince ödevimi tamamladım. Sonrasında iki sınav.. ve robotik dersi...giderek anlaşılmaz oluyor benim için ama Ozan'la çalışıcaz. Bir de sunum yapmamız gerekiyor, güdel robotları..bugün çok yorgundum, beslenme düzenim kötüydü..9dan 3e aç kaldımki asla yapmamam lazımdı..ama derslerimde ara yok:(
şimdi romantik komedi bir film izlemeyi düşünüyorum: pizza my heart sanırım adı.
Yarının ödevi bitti:) Yarın eğlenceli olucak:)
Sinemaya ve sergilere gitmek istiyorum:) "İki süper film birden"i izlemek istiyorum. Battlestarsa haftaya kaldı...babam maç izliyordu..bursaspor ve fenerbahçe...bursa kazanınca özetler vs...
fazla telaşeliyim bu aralar:) bir sakinleşsem:)

2 comments:

simon said...

olmadı şimdi. yanına elma, muz, kivi, portakal, evden sandviç, beslenme kabı, konyak matarası (bunu dikkate almasan da olur), turta filan alsan.

o filmdeki kız çok şeker.

lizzle said...

:)
konyak matarası...
yeni test sonuçlarını aldım..biri iyi de ..diğerini bilmiyorum..
taşınma dolayısıyla çok dikkat edemiyorum:(
kız kesinlikle şeker:)