Saturday, October 21, 2006


http://cooliologyer-x.deviantart.com/
birazcık uzaklardayım çarşambaya kadar. İyi geliyor sanki. Ödevler ve ödevler:)Radiohead canlı performanslar serisi izledim...sonra da "atları da vururlar" ı izlemeyi düşünüyorum...Kitaba olan hayranlığımı hatırladım bir anda..ve kitabı okumamı sağlayan kişiye..kimbilir nerelerde..benden 2 devre büyüktü..adı Zeynep'ti..Yunan heykelleri gibi...
hava iyi ama ev bana biraz soğuk geliyor..Bugün hiç kahve içemedim..
yol maceralıydı..bakalım gerisi ne olucak..Belki Cumalıkızık..aslında göl kıyısını daha çok istiyorum:)
bayram planlarınız neler?

2 comments:

sinan said...

kimbilir nerede dedin ya aklima eski arkadaslarim geldi. kimbilir hangisi nerede? ne yapiyor simdi? onlara gore de ben neredeyim? ne yapiyorum simdi?
sen neredesin? ne yapiyorsun :)

lavender said...

ay ilham alıyorum ben senden.