Tuesday, October 03, 2006

psycho(sapık)


Douglas Gordon, "24 Hour Psycho", 1993
Courtesy the artist
Gagosian Gallery, New York
bu resim e-fluxtan gelen emaildeki, http://www.mart.trento.it galerisinde yapılacak “prettymucheverywordwritten,spoken,heard,overheardfrom 1989…” sergisi duyurusundan alınmıştır.

Alfred Hitchcock'un güzel eseri. Ben çok sevmiştim. Ama sonraki versiyonunu bazı görsel farklılıklar haricinde beğenmemiştim.
Douglas Gordon ve eseri: 24 hour Psycho (1993)
http://www.hirshhorn.si.edu/museum/press_release.asp?ID=49 sergiyle ilgili basın bülteni(açıklaması)
Bugünse...yine düzensizdi ama çok güzeldi. Fazla yoruldum hatta hemen şimdi yatıp uyusam sabah erken uyanıp ödev yapsam:)
-bu arada derste not almayıp sürekli sizden fotokopi çektiren, ödevleri size yanlış söyleyen birisi oldu mu hayatınızda??

5 comments:

saint said...

a, hishhorn burada. o sergiyi hatırladım. Sapık'ı, saniyede 24 kare yerine 2 kareye düşürünce 24 saat sürüyordu film, onu gösteriyordu adam. gitmedim ama.

bu adresi kısaltmaya gerek var mı acaba.. sığmış satıra.

uzay said...

ahahah o benimmmm...fotokopici uzay:))

lizzle said...

uzay: peki yanlış ödev mi söylüyorsun..ya aslında fotokopi çektirmesinden çok tavrıyla sorunum var belki:P
saint: editörüm nasıl uygun görürse:) bu adamın işleri biraz klasik gibi olsa da eğlenceliler bence:)

saint said...

tüm lisansım başkalarından fotokopi çektirerek geçti. notlarını istediğim çalışkan (inek diyemedim) kızlar hep laf etmelerine rağmen dayanamaz verirlerdi.
ama fotokopi çektirmenin gerekçesi derse girmemektir. o yüzden kimseye ödev söyleyecek bilgin de olmaz. bilakis birilerinin iyilik yapacağı tutmadığı zamanlarda birsürü ödev kaçırırsın.

lizzle said...

saint: derse gelmeyip ders notları isteyene pdf bile gönderirim...ama derstekilerle sorun yaşıyorum..bi de sınav zamanı tipleri var...sabahtan akşama kadar onları çalıştırmanı bekliyorlar..tamam sakinleşicem:)