Wednesday, October 04, 2006

yine kek yaptım:)

hala taşınma...
ve ben çok yorgun hissediyorum...sanki bütün gün uyusam geçicek:)
bugün güzel sağlıklı bir kek yaptım, mutfakta zen ilhamı sayesinde:)
tam buğday unu, kepek, portakal ve limon kabukları, birazcık kahve...ve incir kuruları...çok güzel oldu:) iyiki varsın Tijen:)
ben yine bu gece erken rüyalar alemine gidicem..haftaya pazartesiye kadar enerji toplamış olmayı umuyorum...sınavlar yaklaşıyor:)
ps: mutfakta olmayı çok seviyorum, böyle güzel, sıcak tatlar pişirmeyi:) İpek'ten dinlemeliyim şu kursu...belki ona giderim kimbilir:)

2 comments:

Mutfakta Zen said...

sagol lizzle!
sen de iyi ki varsin. nasil oldu kekin? herhalde muhtesem olmustur portakal ve limon kabuklariyla..
tijen

lizzle said...

kek çok güzel oldu...kitaplarını ve blogunu daha iyi karıştırmalıyım..güzel tarifler için:)