Wednesday, March 14, 2007

haritalandırma




+ Pierre Huyghe, yeni keşfettim sandım, ama daha önceki birkaç işini biliyormuşum..Oldum olası bebekler, kuklalar..vs
+ kıpkırmızı yanaklarla Justin Timberlake hayranlığımın haberini veriyim. Yakışır mı yakışmaz mı birşey diyemicem ama dinlemeyi sevdim.
+iş hayatı güzel. Karkas ne demek bilen var mı? mpm, ppm biliyorsunuzdur ama. Ve On attend la confirmation de...
+iş hayatı üzerine daha çok blog istiyorum:)
+ilk kez hafta sayılarını işimde kullanıyorum.
+Bursa'da hayat için daha çok öneri lütfen.
+Komik çikolata krizleri, yaşasın vişneler. Garip karışımlı kahveler..ve mutlaka türk kahvesi:)
Koyu hafif acı çaylar, vitamin ve bisküvi zamanları..
+ Heyecanla Simon'un dönmesini bekliyorum..Merak ediyorum neler olup neler bittiğini.








2 comments:

simon said...

bu resimdeki (bir oyunmuş ve animasyon film) ne kadar john cusack'ın 7.5. kattaki haline benzemiş, di mi?
karkası biliyorum galiba. ama mpm, ppm'i bilmiyorum. per minute'li şeyler değil de process man.'lı terimler mi?
bursa için şuradaki meti yorumunu hatırlatmayı düşünüyordum bir süredir (yoksa çoktan yazmış mıydım?).
j. timberl. çok ayıp çok:)

lizzle said...

mpm:misdelivery per million
ppm:parts per million
yorum hatırlatmayı yazmamıştın.
j. timber. hoş ama.
John C. benzerliğinin etkisi oldu zaten, o kadar sanatçı arasında bir anda buna yönelmemin..