Saturday, March 31, 2007

yağmuru beklerken

by Veronica P
çikolatalı garip kekler..-pişirme şeklini ve kalıbı değiştirdim de- Babamın getirdiği sürpriz..Birazdan Bursa'daki atölye arayışına devam...

ama öncesinde-dün birşeyler karalamıştım-:
Güzel bir portakallı çay vardı kuzinin verdiği..-rüyamdaydı-
Hastalanma öncesi kırgınlık/kırıklık kısmındayım.Kahve uzun zamandır bu kadar keyifli olmamıştı-eriyen, filtre ve türk- hepsinin yeri, paylaşımı, eğlencesi ve şamatası ayrı.
Son gün cuma, bu hafta yoğundu.
ilham..!yeni resim/atölye adayları..
http://www.uva.co.uk/ göz atmaya değer:)
Cocorosie dinlemeyi özlemişim, by your side özellikle. Ama onu kaydettiğim yeri bulamıyorum-cdlerden birinde olmalı-Sadece iki satırdan bu şarkıya olan bağlılık:"I'd wear your black eyes,Bake you apple pies"
Bir yerlere gitmek istiyorum ama bir ay sonra çok yoğun bir program beni bekliyormuş.
Vanilya çayı korkunç oldu. neden? neden? belki su yeterince sıcak değildi ya da bendeki keyifsizlik-virüslere bağlı-the science of sleep..rüyalar.
Uyumak, uykuyu paylaşabilir misiniz? Aslında yanlış oldu. Kimle beraber uyumayı seçersiniz ya da birisiyle beraber uyuyabilir misiniz? Ya da kimle beraber uyumak isterdiniz?*
Çamur olsa...ama her yer batardı. -seramik-Odamla beraber küçük bir çalışma alanına da ihtiyacım var.
fotoğraf makinesi hayalleri.
*Bu sorunun cevaplarını email olarak ta alabilirim;)

3 comments:

mart kedisi said...

mart biterken...
email attım sana...

simon limon said...

united visual artists: vay anasını. ön sayfadaki videoyu gördün mü? yarı-kalıcı diyor sergi için. en kısa zamanda victoria&albert museum'a gitmeli. hatta v&a'in tam karşısındaki binada oturmak isterim. en ufak sıkıntıda pencereye gelip seyredersin. akşam vakti başka ziyaretçi olmadığından senin ileriden hareketlerine karşılık verir ışıklar. ama yatacakken sönerler.

lizzle said...

mart kedisi: mail çok anlamlı olmuş. kesin yerleştirme çıkar ordan:)
Simon limon: neden limon????"seni aramak istiyorum" ama yine saatleri karıştırcam:(
ben bu aralar fazla hayaller dünyasına giriyorum galiba..en iyisi email atıyım..Git bu sergiyeee;)