Saturday, May 05, 2007

Baküs

kendini keşfet.
herşeyin temelinde bu söz olması, özellikle bu aralar bu kadar sık tekrarlanması ilginç!?
Şarap dünyası çok keyifli sıcacık gülümseyen bir dünya.
10 şişe vardı, keşfedilmeye çalışılan.
En azından kapıları arandı, küçücük bir aralık bile olsa.
Şarap yapımı konusunda cesaretlendim.
Uzun uzun yazılan bir mektup.
Çılgınca bağırarak arabada şarkı söylemek, hem de KD..."belki haberin yooooook,.." sonra şarkı çalışmaz..diper şarkı...hemen "sen benim başıma gelen..." "Aşk tanrısıyla dans ettim dün" bu da yeter di mi? evet değiştirelim..narsist şarkı vardı hani? aaaa evet.."gidince anlıyorum,..." "adı lazım değil, baş harfi ben""festival gibisin" sonrasında neye geçtik?
"Slow down your time will comeIf not tonight surely by the dawnTake it like a man...The strange face of love" -Gül'ün favori şarkısı-
sonra komik bir kahve içme macerası!!

No comments: