Monday, June 02, 2008

haber?


herşey çok hızlı olup bitiyor, ben yetişemiyorum, buraya yazmaya yetiştirmek ayrı, apayrı bir "şey".
+arkadaş+
bugün yepyeni bir hayat başladı.
Deniz kenarında çekilmiş bir fotoğraf, belki öncesinde bir kaç kelimenin tetiklediği bir seri gibi: ve ayakkabılar arasında kaybolmuşken onu gördüm. O da beni:)
ta: biliyorum kızıyorsun, senin planlarını bozuyor ama hayat böyle. Ve o köprü..bunu karşılıklı konuşalım:)
thesaint: sevgili şövalyem..emaillerin olucak ama artık gelmiş olmalısın galiba:)
a!: nolur dön artık! ama sana bağlı değil biliyorum ama hani bitsin, hayırlısıyla.
küçücük bir ipucu:resim dışında...yok belki sonra:)
çok heyecanlıyım, ne yapacağımı bilemiyorum, elim ayağıma dolaşıyor.
sizdeki haberler neler?

1 comment:

mr. americano said...

neler oluyor sugar?
seni aradığımda arkadaki güzel gülüş kimindi?