Monday, August 04, 2008

kahire

Uzun zamandır aklımdaki şehir. Senle tanıştığımdaki en güzel işaretlerden biriydi. Şimdi tek isteğim sesini duymak, konuşmak ve konuşmak. Hayalgücü. Kahve falı: hanene ay doğacak.
Ama hüzün de var, nereden geldiğini bilmediğim emin olamadığım. Küçücük bir olumsuzluk eki bile gözyaşlarıma sebep oluyor.
sorun benim

Blueberry nights ı izlediğimde böyle bir şey var mı diye düşündüm, film üzerine notlar aldım, birşeyler yaptım.
Şimdi, blueberry nights a dönersek:
-Onsuz yaşayamayacağını düşünüyorsan bir insana nasıl veda edersin?
-beni tanımla/beni anlat/başkalarına bıraktığımız izler-bunun üzerine çok fazla düşünürüm aslında, bendeki izlerden yola çıkarak-
-Beni nasıl hatırlıyorsun?
-Bağımlılığını kırmak için başka birşeye odaklanıyorsun. ????
-Yanlış yerlere bakmışsındır ya da fazla duygusalsındır.
-Bazen anahtarlar sende olsa bile o kapılar açılmaz, kapılar açılsa bile aradığın kişi orda olmaz.

No comments: