Sunday, August 24, 2008

ordan burdan

Kafam karışık.
Olasılıksız'ı okudum bitti, üzerinde konuşmalıyız. Kitaptan çok..bakalım.
Yarın Into the wild'ı izlemeyi düşünüyorum. Diğer gün iş varsa izlemeyin diyorlar, bu gece mi izlesem?
2 tane blog var. Blog listeme ekleyeceğim.
Bugüne dönersek:
+sabah sürprizi, a! senle konuşmak muhteşemdi, kısacıkta olsa. Tamam, aklımdaki herşeyi emaile de yazıcam, bu sefer emaili okuyamamış olman benim göndermemem değil, uzun olması olucak:)
+özge ile kahve, bordakal.
+Gökçe ile kahve.:) Bol bol deniz kabuğu, yok yok bol bol fotoğraf lütfen:)
ve eve dönünce...Bora'nın gönderdiği muhteşem taş ev çizimleri. Yarın gelicek misin? Misi'de şenlik varmış.
şimdi yeni kitap Zahir. Deniz otobüsünde şu satırları görmüştüm annem okurken:
"eğer o beni terk ederse, bunu hiç beklemeden yapacak ve geri dönmesini sağlayabilecek tüm köprüleri de yakacak. Ne demek istediğini soruyorum. Başka bir sevgili bulacağını ve aşık olacağını söylüyor." sf 36
Simyacı güzel bir masaldı. Veronika ölmek istiyor benim için ilham perisiydi. O çizimleri bulursam eklerim buraya.
Büyümek/olgunlaşmak çok ilginç bir durum. Farklı bir hal.
Lavanta kokusuna, lavantaya takılmış durumdayım. Lavantalı limonata der bordie, ben muffin düşünüyordun ya da çikolata.
Elmalar var. ne yapsak onlarla? Tarte tatin denesem mi? Yoksa havalar soğumalı mı?
çivit mavi ve beyaz tasarımlarının arasına morla yazı yazmama izin verdiğin için teşekkürler.Biraz deniz, biraz uyku.
-mp, gece gece mesaj attım, özür dilerim ama deniz anası..nasıldı o aydınlatma?:)
"back to work" "back to school" gibi değerlendirilebilir mi? Bu sene ikisinden de biraz var, bi de tatil olmayınca.
Düğüne çok az kaldı!!!

No comments: