Sunday, February 15, 2009

ben de.g.i.s.iyorum..


Artık, bu noktada tek başıma durduğumu biliyorum, hatta bugün bu durumu daha iyi kavradım. Bu bir sitem, üzüntü, bunalım yazısı değil. Aksine geldiğim yeri paylaşmayı deniyorum.
-Hassas olma.
-Sonra yaparsın.
-Önce şunu şunu yap, sonra diğerinin zamanı gelicek.
Bu cümlelerle geçen yıllar, göz yaşları, kırıklar..
Kendini cesaretsiz, başarısız, anlamsız-bir baltaya sap olamamış- hissetmek, nedenlerini sorgulamayı denemek yaptıklarım arasında.
Fark ettimki hatıralar çok önemli. Ayırıyor insanları birbirinden. Aynı olaya dair her birinin hatırladıkları çok farklı olabiliyor.Bu yüzden "benim" yaşadıklarım, "benim" tarihim üzerinden gidiyorum, yola çıkıyorum. Doğru ya da yanlış, bana ait olmasında benim için önemi.
Kalbimin büyüdüğünü hissediyorum. Kendime doğru bir yolculuk belki, ama tek başıma değilim.(!)
Başa dönersek, ayaklarımın üzerinde durabildiğimi görmek gülümsetiyor beni. Daha küçük adımlar olsa da.
Bilge bir arkadaşım bugün gönderdiği emailde "içinden gelenleri es geçme, onları gerçekleştirebilecek akıl, cesaret , azim, sebat ve gayret var içinde" demiş.
Yanımda yürüyebilene teşekkür etmeliyim. İçtenlikle.
Ben büyüyorum, ben değişiyorum, ben kendimi kabul edebilmeyi öğreniyorum ve kendimi keşfediyorum.
Bu koskocaman bir merak, keşfetme arzusu, cesaret, cüret, aşk ve herşeyi sorgulamayı(!) içinde barındıyor olsa da.
+
Bu fotoğrafı çektiğin için çok teşekkürler. Kendimi fark etmemi sağladığın için de.

2 comments:

ta said...

kız bencilleşiyorsun demediler mi sana bunu yazdın diye.
Çok yorucu bir yola girdiğin belli, ama "kendin için"
ben de yanında olmayı seçiyorum.
Güzel yazmışsın, daha çok yaz.
ps:aradım seni ama açmadın. Uyuyor musun ne?
neden sadece iki nokta şimdilik? Sanki birşey bekliyorsun ama ne?

ta said...

sen yeni yazı yazma daha.
Biliyorum üzülüyorsun. Kırılıyorsun.
Dayan biraz daha. Onun için de kolay değil, sendeki potansiyeli, gözlerindeki ışıltıyı farkeden için yaptığın "vasat" seçimler kabul edilemezki..
Sen kararlarını uygula, o zaman herşey yoluna girecek.