Tuesday, March 17, 2009

ekşi maya devam

Mutfak o kadar büyülü bir yerki.
Evet, hala fotoğraf yok, biraz sabırlı olun.
Ekşi maya maceram devam ediyor, bugün mayayı besledim unla, kapağını da kapattım, iki gün boyunca karıştırma zamanı.
Tadına baktım bugün: ekşi:)
Deftere notlarımı aldım.
Diğer haberlere geçersek biraz: pembe domates ağından tohumlarım yola çıkmış geliyor. Çok yakın bir arkadaşımın eşi keçilerle uğraşıyor, çiftliğe gideceğim yakında. Bakalım keçi sütüyle neler yapabilirim.
Bambaşka bir haberse; bu cumartesi annemin çocukluk arkadaşı torununun kırk uçurması için bize geliyorlar. Kırk uçurma için neler yapılır sizin oralarda, anlatın bana, paylaşın.
daha uzun yaz bloguna diye bir mesaj daha geldi.(!) belki biraz daha sonra. Biliyorum içimdekileri tam paylaşamıyorum ama. Biraz zaman verin bana da:)

No comments: